Известие

Collapse
No announcement yet.

Крайно разочарован ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Пояснение

    Като завиете от сточна гара по Константин Стоилов, на около 100-130 метра има автомивка в дясно.
    След автомивката има някаква странно изглеждаща бензиностанция( даже не съм сигурен дали работи)
    Янчо е точно между автомивката и бензиностанцията.
    Мястото изглежда супер невзрачно и ако не го знае човек би го подминал.
    Обаче човека е страшен!
    Бобо ми го препоръча че го бях закъсал с джанта за заваряване в събота следобед.
    За смяна на комплекта зимни летни гуми ( зимни 15 и летни 16), баланс на 4-те зимни гуми, заваряване на едната лятна 16-ка + плюс изправянето и , и изправяне на още две 16-ки и баланс на 4-те летни джанти ми поиска 70 лева ,въпреки че каза че сумата е твърдо над 100, а в това съм сигурен!
    Оставих му 80 без да се замисля.
    Понеже си повисях доста при него , като ми показа какви начупени джанти реставрира направо се хванах за главата. Като тръгна да изправя първата джанта ( тази която беше сцепена) патна я 10 пъти с чука сложи я на машината и о чудо перфектна , а беше крива като макарон. Стига да имаш желание можеш да гледаш и да си приказваш с него през цялото време.

    И забравих да си запиша телефона му.
    Който първи отиде при него - ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да го вземе и да ми по прати на ЛС.
    Attached Files
    Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
    ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от pr_00f Покажи съобщение
      Пояснение

      Като завиете от сточна гара по Константин Стоилов, на около 100-130 метра има автомивка в дясно.
      След автомивката има някаква странно изглеждаща бензиностанция( даже не съм сигурен дали работи)
      Янчо е точно между автомивката и бензиностанцията.
      Мястото изглежда супер невзрачно и ако не го знае човек би го подминал.
      Обаче човека е страшен!
      Бобо ми го препоръча че го бях закъсал с джанта за заваряване в събота следобед.
      За смяна на комплекта зимни летни гуми ( зимни 15 и летни 16), баланс на 4-те зимни гуми, заваряване на едната лятна 16-ка + плюс изправянето и , и изправяне на още две 16-ки и баланс на 4-те летни джанти ми поиска 70 лева ,въпреки че каза че сумата е твърдо над 100, а в това съм сигурен!
      Оставих му 80 без да се замисля.
      Понеже си повисях доста при него , като ми показа какви начупени джанти реставрира направо се хванах за главата. Като тръгна да изправя първата джанта ( тази която беше сцепена) патна я 10 пъти с чука сложи я на машината и о чудо перфектна , а беше крива като макарон. Стига да имаш желание можеш да гледаш и да си приказваш с него през цялото време.

      И забравих да си запиша телефона му.
      Който първи отиде при него - ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да го вземе и да ми по прати на ЛС.
      Евала бате , много добра информация . Ще си полезен !
      Алфа Ромео 147 2.0 Selespeed НА ЧАСТИ 2 БРОЯ
      АЛФА РОМЕО 156 1.6 Т.С. НА ЧАСТИ
      АЛФА РОМЕО 147 1.6 Т.С.ЕКО НА ЧАСТИ
      eX Alfa Romeo 164 Super 2.5 TDi , 155 2.0 , 75 2.0

      Comment


      • #18
        Още ли не сте го посетили ?
        То да не се налага де, но си е добре да знае човек къде да отиде .
        Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
        ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

        Comment


        • #19
          Без да искам да обиждам никой, но вие още ли се доверявате на бай Гошо(примерно) с чук-а? И то за алуминиеви джанти? Има си машини за тази работа и пак взимат по толкова пари, ама е много по безболезнено за джантата, тъй като при самото изправяне, ако е голяма кривината се оставя леко напънат алуминия да отвърне, много по - точно се изправят дори дребните кривинки които почти не се виждат или дори изобщо.... Наистина се очудвам, че не ви е страх от големия чук по джантите...
          Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
          Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

          България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

          Comment


          • #20
            Това с чука ме потресе
            Аз ползвам услугите на една денонощна гумаджииница на Красна поляна при ОМВ-то посока Овча Купел. Там цената за машинно изправяне беше левче на цол, т.к 16 цолова джанта - 16лв. От повече от година не ми се е налагало да изправям джанти, може и да има корекция в цената, но и преди по другите места цената беше - 25-30лв, а при тях тънко. Използвал съм ги и за заварка, работят качествено.
            GTV

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
              Без да искам да обиждам никой, но вие още ли се доверявате на бай Гошо(примерно) с чук-а? И то за алуминиеви джанти? Има си машини за тази работа и пак взимат по толкова пари, ама е много по безболезнено за джантата, тъй като при самото изправяне, ако е голяма кривината се оставя леко напънат алуминия да отвърне, много по - точно се изправят дори дребните кривинки които почти не се виждат или дори изобщо.... Наистина се очудвам, че не ви е страх от големия чук по джантите...
              Кой си ти,да прецениш,кой може и кой не може да изправя джанти? Колко джанти си счупил,колко километра си навъртял,та вече даваш съвети на другите,от къде изгрява слънцето?Ясно ли ти е какво се случва с хидравлична машина,и какво с чук.Янчо е един от най-добрите в цяла БГ,и изправя джанти на коли за каквито тук всички само можем да мечтаем
              От много голями сервизи и реномирани,за дажанти и гуми,когато нааакат гащите,му ги карат на него да ги изпере
              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                Кой си ти,да прецениш,кой може и кой не може да изправя джанти? Колко джанти си счупил,колко километра си навъртял,та вече даваш съвети на другите,от къде изгрява слънцето?Ясно ли ти е какво се случва с хидравлична машина,и какво с чук.Янчо е един от най-добрите в цяла БГ,и изправя джанти на коли за каквито тук всички само можем да мечтаем
                От много голями сервизи и реномирани,за дажанти и гуми,когато нааакат гащите,му ги карат на него да ги изпере
                Пак си додехме на думата - аз кой съм, ти кой си... Боби, човека си казва мнението. И има право на това. На мен също ми звучи леко кофти някой да маа с чуко по мойто жанта (ако е алуминиева). Но сигурно си има мурафети и тарикатлъци и работата става пирфйектно. Може дори да става по-добре отколкото на хидравлична машина. А ти можеш ли да ни обясниш какво се случва с хидравлична машина и какво с чука - щото ако можеше и го беше направил поста ти щеше да звучи доста по-убедително и хафторитетно. Ма всъщност кой ли съм аз, че да питам такива глупости? Колко ли джанти съм счупил, колко ли километра съм навъртял, та вече давам съвети на другите от къде да изгрява слънцето?

                ПС. Не искам да кажа нищо лошо за Янчо - сигурно е суперпрофесионалист човеко (ега не се налага да разбираме), но така както си си постнал мнението може би не е направено по най-подходящия начин. Ма кой съм аз, че акъл да ти давам...
                Alfa Romeo 164 Super 2.0TS

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от VLADius Покажи съобщение
                  Пак си додехме на думата - аз кой съм, ти кой си... Боби, човека си казва мнението. И има право на това. На мен също ми звучи леко кофти някой да маа с чуко по мойто жанта (ако е алуминиева). Но сигурно си има мурафети и тарикатлъци и работата става пирфйектно. Може дори да става по-добре отколкото на хидравлична машина. А ти можеш ли да ни обясниш какво се случва с хидравлична машина и какво с чука - щото ако можеше и го беше направил поста ти щеше да звучи доста по-убедително и хафторитетно. Ма всъщност кой ли съм аз, че да питам такива глупости? Колко ли джанти съм счупил, колко ли километра съм навъртял, та вече давам съвети на другите от къде да изгрява слънцето?

                  ПС. Не искам да кажа нищо лошо за Янчо - сигурно е суперпрофесионалист човеко (ега не се налага да разбираме), но така както си си постнал мнението може би не е направено по най-подходящия начин. Ма кой съм аз, че акъл да ти давам...
                  Мойто мнение може да е написано кофти, но не е написано и засягащо теб конкретно!!!!
                  Мнението ми е дадено на база много страдания от "гуровци" в занаята "машинно изправяне на джанти". Нито един от тия гуровци (А те са не по-малко от10) не ми е завъртал джантата след като съм платил, да ми покаже резултат от труда му. Е при въпросният Янчо не седят така нещата. Човека завърта, показва свършената работа и тагава се плаща. Да не говорим, че от вепросните гуровци в половината от случаите получавам сцепена джанта. След това -заварка, ма при друг човек- още 30-40 или повече лв. И няколко часа на вятъра. После обратно при "машинно изправяне на джанти" - още пари. Смятай ти колко излиза всичко. При глупавия човек с чука всичко става на едно място и доста по евтино.
                  Ако ти е неприятно да гледаш как някой ти бие с чука по джантата, ни гледай. Не е нужно да му висиш на главата на човека докато работи. Аз също много мразя някой да ми виси на главата докато работя. Ти какво работиш? Обичаш ли някой да ти виси на главата и да ти гледа в ръцете?
                  Относно моето кофти мнение - ами всеки ден чета 10-ки мнения на хора които хабер си нямат от нещата които пишат, но пускат мнения, и то често подвеждащи. На база такива мнения после хората страдат и проблемите им стават още по-трудно и скъпо решими. Всеки ден се сблъсквам с хора изстрадали много, благодарение на глупави и некомпетентни потребители на този форум, които имат много излишно време да пишат тук.
                  Ха сега: кой е крив и кой е прав? Ти, Аз или човека с мнението по-нагоре? Кой може да каже?
                  Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                    Мойто мнение може да е написано кофти, но не е написано и засягащо теб конкретно!!!!
                    Мнението ми е дадено на база много страдания от "гуровци" в занаята "машинно изправяне на джанти". Нито един от тия гуровци (А те са не по-малко от10) не ми е завъртал джантата след като съм платил, да ми покаже резултат от труда му. Е при въпросният Янчо не седят така нещата. Човека завърта, показва свършената работа и тагава се плаща. Да не говорим, че от вепросните гуровци в половината от случаите получавам сцепена джанта. След това -заварка, ма при друг човек- още 30-40 или повече лв. И няколко часа на вятъра. После обратно при "машинно изправяне на джанти" - още пари. Смятай ти колко излиза всичко. При глупавия човек с чука всичко става на едно място и доста по евтино.
                    Ако ти е неприятно да гледаш как някой ти бие с чука по джантата, ни гледай. Не е нужно да му висиш на главата на човека докато работи. Аз също много мразя някой да ми виси на главата докато работя. Ти какво работиш? Обичаш ли някой да ти виси на главата и да ти гледа в ръцете?
                    Относно моето кофти мнение - ами всеки ден чета 10-ки мнения на хора които хабер си нямат от нещата които пишат, но пускат мнения, и то често подвеждащи. На база такива мнения после хората страдат и проблемите им стават още по-трудно и скъпо решими. Всеки ден се сблъсквам с хора изстрадали много, благодарение на глупави и некомпетентни потребители на този форум, които имат много излишно време да пишат тук.
                    Ха сега: кой е крив и кой е прав? Ти, Аз или човека с мнението по-нагоре? Кой може да каже?
                    Сега вече можеш да ме убедиш.
                    Последно 10 - като се изправя джанта с чука остават ли вдлъбнатини (белези) или с помощта на някакви подложки или майсторлък се избягва това?
                    Alfa Romeo 164 Super 2.0TS

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от VLADius Покажи съобщение
                      Сега вече можеш да ме убедиш.
                      Последно 10 - като се изправя джанта с чука остават ли вдлъбнатини (белези) или с помощта на някакви подложки или майсторлък се избягва това?
                      Ми ако не е супер усукана, белези няма. В същност най-често джантите се криват отвътре - там където така или иначе нищо не се вижда
                      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от VLADius Покажи съобщение
                        Сега вече можеш да ме убедиш.
                        Последно 10 - като се изправя джанта с чука остават ли вдлъбнатини (белези) или с помощта на някакви подложки или майсторлък се избягва това?
                        Абе тя работата е ясна ,че не става само с млатене с чука а си трябва и майсторлък , иначе куцо и сакато щеше да изправя джанти .
                        Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                        Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                        Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                          Ми ако не е супер усукана, белези няма. В същност най-често джантите се криват отвътре - там където така или иначе нищо не се вижда
                          Първоначално публикувано от sunny2006 Покажи съобщение
                          Абе тя работата е ясна ,че не става само с млатене с чука а си трябва и майсторлък , иначе куцо и сакато щеше да изправя джанти .
                          Не бре, то тва е ясно, ма ме тревожеше факта, че ако мааш с чукот со страшна сила - то мое да останат вдлъбнатини по жантата. Ако наистина не остават - то притесненията на колегата Vins са били напразни.

                          Затова предлагам следното - некоя крива жанта да намерим и да идем при Янчо - аз плащам за изправянето. Ако останат видими и притеснителни белези от ударите с чукот - Боби 33 плаща бирата (ше обадим на Бате Бобо да даде аванс предния ден), ако не останат такива - Винс оправя сметката. Мисля, че предлагам дипломатичен и евтин начин за решаване на спора.

                          *** Надявам се, че не знаете и двамата колко бира (l/h) мога да изсмуча....
                          Alfa Romeo 164 Super 2.0TS

                          Comment


                          • #28
                            Старая се да не се обиждам от такива постове, като този по-горе. Просто искам да кажа на колегата Bobi_33 да не приема нещата толкова лично, просто разсъждаваме тук и изразяваме мнението си. Лично аз си мисля, че не случайно са измислени машините за изправяне на джанти. Ако беше по-добре да се изправят с чук, хората нямаше да си правят труда да дават хиляди левове за такива устройства, които видиш ли сам оскапват джантите. Колкото до това дали имам предсатава какво се случва при машинното изправяне на джанти - имам. Преди време ми се наложи да поработя известно време като гумаджия в еднин сервиз и момчето с което работих изправяше (и то много добре, защото идваха и го хвалеха от цяла София). Факт е че в България много некадърни майстори има, както във всички останали области така и в сферата на изправянето на джанти, но това не означава, че е по-добре да си носим джантите при хора, които ги изправят с чук-а (макар и те били много добри и кадърни хора), вместо да ги занесем при хора, които ги изправят с машина също толкова кадърни както другите с чук-а.

                            Поздрави на всички.

                            П.П. Нищо лично, просто казвам какво мисля.
                            Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                            Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                            България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                            Comment


                            • #29
                              колеги не се карайте, аз ще ви обясня кое е най-добре. Не ме разбирайте погрешно не се правя на много разбиращ, но бащами изправя джанти има и машина и много чукове учил се е от въпросния Янчо преди много години /около 9-10/. Машината струва около 20хил. лева и в момента сабира прах, защото клиентите нА бащами идват само за ръчно изправяне. Машината се пуска само ако е адски много крива да се поизправи леко и после следва бой с чука. Никога досега не е оставал следи по джантите. Нека някой ми покаже след машинно изправяне джантат да даде баланс максимум 10 гр. Аз лично не го вярвам виждал съм как работи не бих си правил джантите по този начин имам много повече доверие на чука. И не почваите с теориите че в Маргел или по големите гумаджииници са по хубави машините виждалсъм ги. Не налагам мнението си но ако някой найстина мисли че машинното изправяне е по добро ако иска мойже да се обзаложим и така няма да има спор.
                              Поздрави на всички
                              Alfa Romeo GTV

                              Comment


                              • #30
                                всъщност колко пъти може да се исправя една джанта? сигурно има предел някакав. не вярвам да са вечни

                                Comment

                                Working...
                                X